Τι αποφασίστηκε για τον στόλο και την αξία του εισιτηρίου στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.
Με το 50% του στόλου του να αφορά σε νέα λεωφορεία, θα εισέλθει στη νέα χρονιά ο ΟΑΣΘ, ύστερα και από τη σημερινή υπογραφή της σύμβασης για την απόκτηση επιπλέον 159 οχημάτων από τη Γερμανία, με τη μέθοδο της χρονομίσθωσης.
Τα νέα λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης την 1η Ιανουαρίου του 2025. Ο μέσος όρος ηλικίας τους υπολογίζεται στα 7,5 έτη, ενώ τα 41 από το σύνολο των 159 είναι ολοκαίνουργια.
Επιπλέον, με τη μέθοδο της χρονομίσθωσης, ο ΟΑΣΘ θα προμηθευτεί 80 αρθρωτά λεωφορεία 18 μέτρων, 45 κανονικά λεωφορεία 12 μέτρων, 26 μεσαία λεωφορεία οκτώ έως δέκα μέτρων, πέντε μικρά λεωφορεία έξι έως επτά μέτρων, καθώς και τρία ειδικού τύπου οχήματα, τα οποία θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη δωρεάν μετακίνηση των Ατόμων με Αναπηρία.
Σε ό,τι αφορά την τιμολογιακή πολιτική, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε ότι από τον Δεκέμβριο, το εισιτήριο στον ΟΑΣΘ μειώνεται στα 0,60 λεπτά από 0,90 λεπτά σήμερα και το κόστος της μηνιαίας κάρτας θα είναι στα 16 ευρώ, από 27 ευρώ σήμερα, και «αυτές οι τιμές θα ισχύσουν για έξι μήνες», όπως διευκρίνισε.
Μετά την εξάμηνη ισχύ της νέας τιμολογιακής πολιτικής στον ΟΑΣΘ, σύμφωνα με τον κ. Σταϊκούρα θα γίνει αξιολόγηση της χρήσης των λεωφορείων και του μετρό από τους πολίτες, για να αποφασιστεί στη συνέχεια εάν θα εφαρμοστεί ενιαίο εισιτήριο για τα δύο μέσα στο 1,20 ευρώ, ή αν θα υπάρχουν ξεχωριστά εισιτήρια.
Καθοριστικό ρόλο στον επαναπροσδιορισμό της τιμής των εισιτηρίων στο δεύτερο 6μηνο του 2025, θα διαδραματίσει η εξέλιξη της πορείας της εισιτηριοδιαφυγής, κατά τον ίδιο.
from Όλες Οι Ειδήσεις - Dnews https://ift.tt/PN3QSto
via IFTTT