Σε εφαρμογή εντός της ημέρας η πλατφόρμα myefka.live.gov.gr, όπου θα κλείνουν οι ασφαλισμένοι ηλεκτρονικά ραντεβού μέσω τηλεδιάσκεψης με τον e-ΕΦΚA σε πρώτη φάση στις Κυκλάδες και στα Δωδεκάνησα. Από αυτές τις περιοχές ξεκινούν τα ραντεβού. «Ντροπή» χαρακτήρισε ο Κωστής Χατζηδάκης το να περιμένει ο ασφαλισμένος τέσσερα χρόνια για να πάρει σύνταξη.
Τίθεται σε εφαρμογή εντός της ημέρας, η πλατφόρμα myefka.live.gov.gr όπου θα κλείνουν οι ασφαλισμένοι ηλεκτρονικά ραντεβού, μέσω τηλεδιάσκεψης σε πρώτη φάση στις Κυκλάδες και στα Δωδεκάνησα.
Στόχος είναι μέχρι τέλος του χρόνου να επεκταθεί σε όλη τη νησιωτική χώρα και μέρος της ηπειρωτικής και εντός του 2022 σε όλη τη χώρα. Ειδικότερα πριν από λίγο ολοκληρώθηκε η παρουσίαση του myefkalive από τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη και τον διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή. Στόχος όπως είπε να μειωθούν τα παράπονα των πολιτών και να εξυπηρετούνται άμεσα.
Ο υπουργός Εργασίας υπογράμμισε ότι πρόκειται για ένα κουβάρι που ξεμπλέκει προκειμένου να γίνει ταχεία απονομή των συντάξεων και άμεση εξυπηρέτηση του πολίτη. Ο υπουργός χαρακτήρισε, μάλιστα, ντροπή να περιμένουν οι ασφαλισμένοι 4 χρόνια για να πάρουν σύνταξη και έστειλε μήνυμα στους εργαζόμενους του e-ΕΦΚΑ ότι «είμαστε όλοι υπηρέτες των πολιτών και δουλεύουμε όλοι για την εξυπηρέτηση τους».
Ο Διοικητής του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτης Δουφεξής ανέφερε ότι έτσι θα εξυπηρετούνται και θα έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ χωρίς ταλαιπωρία και χωρίς έξοδα οι κάτοικοι ορεινών και νησιωτικών περιοχών.
Ο κ. Πιερρακάκης αναφέρθηκε γενικότερα στην ψηφιακή εξυπηρέτηση και ανέφερε χαρακτηριστικά ότι το 2018 έγιναν σε όλο τον δημόσιο τομέα 8,8 εκ. ψηφιακές συναλλαγές, το 2020 94 εκ. ψηφιακές συναλλαγές και το 2021 150 εκ.
Ειδικότερα ο e-ΕΦΚΑ μέσω του myEFKAlive θα δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε να κλείνει το ραντεβού του το οποίο θα πραγματοποιείται μέσω τηλεδιάσκεψης και θα εξυπηρετείτε live πιλοτικά για 10-15 συναλλαγές. Οι ασφαλισμένοι μέσω του myefka.live.gov.gr θα κλείνουν το ραντεβού τους την ημέρα που επιθυμούν. Κύριος στόχος της νέας υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ είναι για να έχουν πρόσβαση τα άτομα που δεν μπορούν να έχουν δια ζώσης επαφή με τον Φορέα και οι κάτοικοι απομακρυσμένων περιοχών.
Η διαδικασία ορισμού ραντεβού είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική με τους κωδικούς TAXISnet. Κατά τη διαδικασία κράτησης ο αιτών προσθέτει τα στοιχεία του πολίτη που θα συμμετέχει στο ραντεβού, τα οποία θα ταυτοποιούνται κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης. Η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες, καθώς γίνεται απευθείας μέσω συνδέσμου (link) που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) του αιτούντα.
Για να κλείσει ο ασφαλισμένος το ψηφιακό του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσει:
- το ονοματεπώνυμο του
- την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
- τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου
- τη διεύθυνση του
Να σημειωθεί ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει και κάποιος άλλος. Στην τηλεδιάσκεψη όμως θα πρέπει να είναι ο ίδιος ο ασφαλισμένος.
Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης θα ζητηθεί η επίδειξη εγγράφων ταυτοποίησης σας, ανάλογα την περίπτωση (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, άδεια παραμονής, καταστατικό εταιρείας κλπ).
from Όλες οι ειδήσεις https://ift.tt/3kH0GLy
via IFTTT