ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΤΖΕΝΤΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ Του ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ Στην λατρεμένη μου Θεσσαλονίκη και πιο συγκεκριμένα στο υπέροχο θέατρο «Αυλαία» της θα ανέβει η σπαρταριστή «Μήδεια» του Μποστ! Το ραντεβού εκεί θα δοθεί από 30 Ιανουαρίου έως 2 Φεβρουαρίου και από 6 έως 9 Φεβρουαρίου και δεν θα το χάσει κανείς-ούτε εγώ βεβαίως βεβαίως! Για πάμε να σας τα πω με τη σειρά. Η σπαρταριστή «Μήδεια» που σκηνοθέτησε ο Νικορέστης Χανιωτάκης με τον μοναδικό Μάκη Παπαδημητρίου στον ομώνυμο ρόλο θα «χτυπήσει» και στη Θεσσαλονίκη με δύο αλλαγές στη διανομή λόγω τεχνικών θεμάτων! Το ρόλο της... Καλόγριας Πόλυ κρατά πια η ικανή Τζένη Θεωνά και το ρόλο του Ιάσονα ο σκηνοθέτης της δουλειάς Νικορέστης Χανιωτάκης! Η υπόλοιπη... ομάδα είναι... όπως ήταν! Τον ρόλο του Οιδίποδα κρατά ο Κώστας Τριανταφυλλόπουλος, του Ευριπίδη ο Γιάννης Δρακόπουλος, της Τροφού η Γεράσιμος Σκαφίδας, της Αντιγόνης η Μπέτυ Αποστόλου, ενώ η Άννα Κλάδη «χτυπά» ως...Ψαράς και ...Εξάγγελος! Την παράσταση «ντύνει» μουσικά η Monika. Μουσική διδασκαλία, προσαρμογή και ζωντανή απόδοση μουσικών θεμάτων στο πιάνο : Γιάννης Μαθές. Ο Χανιωτάκης υπογράφει και τη διασκευή και την απόδοση των στίχων πέρα από τη σκηνοθεσία, τα σκηνικά έχει κάνει Αρετή Μουστάκα -με βοηθό της την Έμιλυ Ονησιφόρου-, τα κοστούμια η Χριστίνα Πανοπούλου -με βοηθό της την Μαρία Φέξη-. Χορογραφίες-Επιμέλεια κίνησης: Ειρήνη – Ερωφίλη Κλέπκου Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα Βοηθός σκηνοθέτη: Μαριάννα Παπασάββα Οργάνωση παραγωγής: Αναστασία Γεωργοπούλου Εκτέλεση παραγωγής : Μαριάννα Κολυβοδιάκου Φωτογραφίες: Αγγελική Κοκκοβέ. Παραγωγή: Μυθωδία. Επικοινωνία: BrainCo Λίγα λόγια για το έργο: Η «Μήδεια» του Μέντη Μποσταντζόγλου (Μποστ) αποτελεί μια από τις κορυφαίες κωμωδίες της σύγχρονης ελληνικής δραματουργίας κι έχει σημειώσει τεράστια επιτυχία ανά περιόδους στο θέατρο Στοά με την Λήδα Πρωτοψάλτη και τον Θανάση Παπαγεωργίου, όπως επίσης από άλλους θιάσους σε καλοκαιρινές περιοδείες στην Ελλάδα. Η τελευταία φορά που ανέβηκε στην χώρα μας ήταν το 2015 στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου. Απ' το πρώτο ανέβασμα του έργου το 1993, το χιούμορ του Μποστ, που ήθελε «οι θεατές περισσότερο να χαμογελάνε και λιγότερο να χαχανίζουν», πέτυχε το στόχο του και δημιούργησε μια μοναδική σάτιρα βασισμένη στις πιο τραγικές ιστορίες της αρχαίας δραματουργίας. Με την μοναδικότητα της γραφής του, ο Μποστ μετατρέπει την τραγική ηρωίδα του Ευριπίδη σε μια -μέχρι δακρύων από τα γέλια- κωμικοτραγική φιγούρα και παράλληλα, με αριστοφανικές μεταφορές και συνεχείς παρερμηνείες, καυτηριάζει τη νεοελληνική πραγματικότητα. Όπως ο ίδιος αναφέρει χαρακτηριστικά: «Πρόκειται για ένα έργο που επικρίνει τους επικριτάς, προβληματίζει τους κριτάς και ελευθερώνει τους θεατάς». via Press24.gr https://ift.tt/2Mo2B5Q |