Η εκπαίδευση στη Φυσική και τα θέματα στις Πανελλήνιες
_____________________
Δεν είμαι Φυσικός και, παρακαλώ, συγχωρέστε με που θέλω να πω τη γνώμη μου σε κάτι που δεν είμαι Ειδικός. Αν έχω λάθος, δεκτή κάθε κριτική. Σπουδάζω όμως Φιλοσοφία της Επιστήμης και η Φυσική ήταν και είναι η κρυφή μου αγαπημένη. Η αγαπημένη μου Καρδιολογία αποτελείται από Ανθρωπιά και Φυσική. Πιστεύω ότι η εκπαίδευση στη Φυσική και η αγάπη για τη Φυσική είναι στοιχείο εκλογίκευσης της κοινωνίας, βελτίωσης των κανόνων της και εξύψωσης του επιπέδου των Πολιτών. Θεωρώ τη Φυσική "βασίλισσα των Επιστημών" και θεωρώ ότι η ομορφιά και η γοητεία της να εξηγεί τον Κόσμο με επιχειρήματα και όχι με επιβολή, είναι βαθιά αταξική και Δημοκρατική.
Επίσης, πιστεύω στον θεσμό των Πανελληνίων εξετάσεων που επιτρέπει στα φτωχόπαιδα να εξετάζονται επί ίσοις όροις με τα παιδιά της νομενκλατούρας. Και τους επιτρέπει, κατά το δυνατόν, να μορφωθούν και να προκόψουν. Στη Φυσική και τις Πανελλήνιες χρωστώ κι εγώ πολλά.
Γι αυτό και θεωρώ ότι τα φετινά θέματα ήταν όχι απλώς λανθασμένα. Ήταν καταστροφικά. Με την ασαφή διατύπωση, τα λανθασμένα σχήματα, τις παράλογες απαιτήσεις, την απουσία ομορφιάς και έμπνευσης και τους συνεχείς μπακαλίστικους υπολογισμούς, επέτυχαν κάτι: να μισήσουν τα παιδιά και οι γονείς τους τη Φυσική. Όλη η κοινωνία να θεωρεί τη Φυσική "μπαμπούλα" και όχι γοητευτικό σύμμαχο στη ζωή.
Με αυτή την έννοια θα απομακρύνουν θεσμικά τους Πολίτες από την εχέφρονα εξήγηση της Φυσικής και θα τους προσκολλήσουν στους τσαρλατάνους και τους λαοπλάνους.
Αυτό, είναι θεσμικό ολίσθημα μεγάλου βεληνεκούς.
ΘΕΜΑ:
ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ